دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

نكاتي كليدي براي ريبرندينگ

دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته / مقالات تخصصي دوربين هاي مدار بسته

نكاتي كليدي براي ريبرندينگ

۴۲ بازديد

 

ابزاري كه به شما شهرت و اعتبارمي دهد و كمك مي كند تا در ميان رقبا شناخته شده باشيد برندتان است و بين اين كه كسب و كار شما در چه زمينه اي است و چه چيزي به مشتريان ارائه مي دهيد، ارتباط برقرار مي كند. عادات مشتريان روز به روز در حال تغيير است و گاهاً در بعضي از مواقع، كسب و كار شما فاكتور جذابيت را از دست مي دهد و برندهاي ديگر جذاب به نظر مي رسند، در اين مواقع كسب و كار شما به برندينگ مجدد (rebranding) احتياج دارد. ريبرندينگ فرايندي است كه اكثر شركت هاي بزرگ جهان آن را انجام مي دهند.

با انتخاب برند جديد، شما قادر خواهيد بود تا رابطه خود را با مشتريان هدف بهبود دهيد، آگاهي از برند را گسترش دهيد و روابط عاطفي ايجاد كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه برند بازتابي از آرمان هايتان است كه به شما مزيت رقابتي مي دهد و باعث رشدتان مي شود. علاوه برآن، توسعه بلند مدت بازار و نوآوري را كه هر دو ضامن سودآوري هستند، ترويج و گسترش مي دهد. با اين حال، برندسازي مجدد با وجود كسب و كارهايي كه آن را تجربه كرده اند آسان به نظر مي رسد، اما يك فرآيند پيچيده است. علاوه بر استخدام بهترين كارشناسان براي اين كار، شما بايد از 5 قانون طلايي زير آگاه باشيد تا از درست بودن اين مسير اطمينان حاصل كنيد.

1. بر روي تصوير بزرگتر تمركز كنيد، امّا خاص باشيد.

شما ممكن است نسبت به المان هاي كوچك لوگو خود حساس باشيد به دليل اينكه شركت هاي مشهوري مانند آمازون، نايك و اپل لوگوهاي جذابي دارند كه به طور موثري برند آن ها را ارائه مي دهند. با اين حال، به همان اندازه كه مخاطبان از داستان بيشتر لذت مي برند، تلاش زيادي براي تجزيه و تحليل لوگو شما نخواهند كرد. به جاي توجه زيادي به لوگوي خود، اطمينان حاصل كنيد كه برند شما در ميان ديگر رقباي موجود در بازار به راحتي قابل تشخيص است. براي دستيابي به موفقيت، بر روي مواردي كه كسب و كار شما را خاص مي كنند، محدود شويد و مشتريان و بازارهايي كه مي خواهيد بر روي آنها تمركز داشته باشيد را مشخص كنيد. برندي كه به معناي همه چيز است، در واقع هيچ نيست. همچنين در برخي از صنايع لوگو چندان مهم نيست به عنوان مثال، اگر خدمات سلامت ارائه مي دهيد مشتريان توجه زيادي به لوگوي شما نخواهند كرد. در حالي كه، اگر يك شركت طراحي گرافيك داريد لوگوي شما بايد جذاب باشد.

2. مخاطبان خود را در هر مرحله از راه مشخص كنيد.

در حالي كه شما در حال برندسازي مجدد هستيد، اين فرصت خوبي است كه بدانيد مخاطبانتان چه كساني هستند. به عنوان مثال يك برند لباس كه با فرهنگ لباس هاي اسپرت مرتبط بود، تلاش كرد تا نام خود را به عنوان يك لباس لوكس نشان دهد. برندسازي مجدد نتيجه تمايل اين برند براي بدست آوردن مشتريان جديد بود. با اين حال، تغيير برند مي تواند از طريق احساس نياز براي تحريك دوباره طرفداران قبلي تقويت شود. بنابراين، اطمينان حاصل كنيد كه سر و صدا و همهمه زيادي براي احساس و نگاه جديد خود ايجاد كرده ايد. اجازه ندهيد كه برند جديد با مشتريان كليدي بيگانه باشد در حالي كه آنها عامل سودآوري شما هستند. شما مي توانيد از طريق نظرسنجي و تحقيق نشان دهيد كه چه مقدار براي آنها در فرآيند ريبرندينگ ارزش قائل هستيد.

3. همه چيز را به روز كنيد

اطمينان حاصل كنيد كه همه چيز را تغيير داده ايد و برند خود را از همه نظر به روز كرده ايد. اگر مشتريان برند جديد شما را در برخي از مكان ها و برند قديمي را در جاهاي ديگر ببينند، تصور مي كنند كه شما بي برنامه هستيد و آن ها فكر خواهند كرد كه همه چيز اشتباه است. با افزايش رقابت مورد توجه قرارگرفتن سياري از برندها سخت تر و سخت تر مي شود و ايجاد تمايز حياتي مي شود.

4. كارمندان را از تصميمات خود آگاه سازيد.

افرادي كه حقيقتاً برند شما را تشكيل مي دهند بايد بدانند كه چه خبر است. رويكرد و چشم انداز جديد خود را با آنها به اشتراك بگذاريد و با آموزش معناي ريبرندينگ به كارمندانتان، موقعيت خود را تثبيت كنيد. آن ها بايد درك كنند كه چرا برند نياز به تغيير دارد، در نتيجه آنها مي توانند بر چيزي كه نياز به تغيير دارد، تمركز كنند.

5. فراموش نكنيد كه استراتژي هاي جديد خود را اعلان كنيد.

هم زمان با كار بسيار براي تغيير برند كسب و كار خود، به ياد داشته باشيد كه شروع دوباره خود را اعلان كنيد. هر كاري براي رسيدن به اين منظور انجام دهيد. شما بايد خصوصاً در اين مورد كه تغيير برند چه نتايج مثبتي بر تجربه مشتريان تان خواهد داشت، تأكيد كنيد. علاوه براين، شما بايد از ترس هاي مشتريان خود آگاه باشيد كه در اين صورت مي توانيد اين ترس ها را با مواردي كه آنها در مورد شركت دوست دارند از بين ببريد. تنها پس از آن مي توانيد هم چشم انداز و هم مشتريان موجود را كه در مورد مسير جديد هيجان زده هستند، با هم حفظ كنيد.

منابعي تبليغاتي:

  1. http://bookmarksknot.com/story8919672/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C
  2. http://bookmarksknot.com/story8919686/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D8%AD%D8%AA-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87
  3. http://bookmarksknot.com/story8919702/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8
  4. http://bookmarksknot.com/story8919753/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.