چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

توليد محتوا در بازاريابي درونگرا

دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته / مقالات تخصصي دوربين هاي مدار بسته

توليد محتوا در بازاريابي درونگرا

۳۳ بازديد

همانطور كه در مقاله اول اشاره شد، توليد محتوا اساس كار ديجيتال ماركتينگ مي باشد. اما اينكار به عناوين و روشهاي مختلفي مي تواند صورت گيرد. گاهي محتوايي توليد مي شود كه پيام را در معرض ديد عموم قرار مي دهد. هدف از اين نوع محتوا اين است كه هر چه بيشتر در فضاي عمومي انلاين توسط افراد بيشتري خوانده و ديده شود. به طور مثال بنرهاي تبليغاتي كه بالاي اغلب وب سايتها مشاهده مي كنيد شامل اين نوع محتوا هستند.

مشابه اين نوع توليد محتوا در ديجيتال ماركتينگ، در فضاي فيزيكي مي توان به بيلبردهاي تبليغاتي اشاره كرد كه در هر مكان عمومي به چشم مي خورند و سعي دارند با طراحي هاي گوناگون و توليد محتواي عميق تر (شعارهاي تبليغاتي و ...) هر بيننده اي را به خود جذب و به مشتري تبديل كنند. در واقع مخاطب اين نوع محتوا عموم مردم است.

 

توليد محتوا در بازاريابي درونگرا

اما از طرفي بازارياباني كه استراتژي توليد محتواي درونگرا را در پيش مي گيرند، محتوايي توليد مي كنند كه مشتريان خاص خود را نشانه گرفته و سعي دارد آنها را به سمت وب سايتشان جذب كند. در اين محتوا چيزهايي ارائه مي شود كه مفيد و مورد نياز مشتريان باشد.

در نهايت بازاريابي محتوا يا درونگرا روشي است كه دارايي هاي ما در فضاي ديجيتال ماركتينگ را به كار مي گيرد تا (با توليد محتواي مناسب) مشتريان بالقوه را در فضاي آنلاين به كالا يا خدمات خود جذب و نزديك كند، لذت ببخشد و در نهايت به مشتريان بالفعل تبديل كند.

 

كدام نوع محتوا؟

ديجيتال ماركتينگ تمامي اين دو نوع توليد محتوا را در بر مي گيرد. مي توانيم با توضيحات فوق، اين روشهاي توليد محتوا را دو نوع بازاريابي درونگرا و برونگرا بناميم.

ديجيتال ماركتينگ همچنان شامل ايجاد خريداران با استفاده از شناسايي نيازهاي مخاطبان شما و ايجاد محتواي آنلاين با ارزش است. با اينحال نمي توان گفت چه تجارتي بايد دقيقا توليد چه مدل محتوايي را در كار ديجيتال ماركتينگ خود بگنجاند. نوع محتواي توليدي بستگي به نيازهاي مخاطبين شما در مراحل مختلف خريد دارد. در درجه اول محتواي شما بايد به مخاطبان كمك كند تا به اهداف خود برسند و بر چالش هاي روبه رو پيروز شوند.

در مرحله بعد شما بايد به اين فكر كنيد كه مشتريان در كدام مرحله آمادگي اين را دارند كه محتواي توليد شده را استفاده كنند. براي تشخيص اين امر نياز به نقشه محتوا داريد كه در مطلب ديگر به آن پرداخته ايم.

1)      http://webdesigner55.rozblog.com/post/32

2)      http://seo-webdesigner.niloblog.com/p/29/%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

3)      http://webdesigner-seokar.famblog.ir/post/31

4)      http://webdesigning-seokav.famblog.ir/post/25

5)      http://seo-webdesigning.avablog.ir/post/25/%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D9%88%D8%A8+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%87%D8%A7+

http://web-design-seo.bigsite.ir/post-178870.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.