چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دوربين مداربسته هايك ويژن براي نظارت در شب

دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته / مقالات تخصصي دوربين هاي مدار بسته

دوربين مداربسته هايك ويژن براي نظارت در شب

۱۰ بازديد

دوربين مداربسته هايك ويژن براي نظارت در شب: اين سري از دوربينمداربسته هايك ويژن با بهره مندي از مزيت هايي چون ارائه تصاوير با كيفيت، عملكرد بسيار عالي در نور كم و قيمت مقرون به صرفه، راه حل مناسبي براي پروژه هاي خرد و كلان بشمار مي آيند.

شركت هايك ويژن، پيشتاز صنعت نظارت تصويري در جهان، سري جديد دوربين مداربسته تحت شبكه خود را با فناوري پيشرفته EXIR به بازار عرضه نمود. اين سري از دوربينمداربسته با بهره مندي از مزيت هايي چون ارائه تصاوير با كيفيت، عملكرد بسيار عالي در نور كم و قيمت مقرون به صرفه، راه حل مناسبي براي پروژه هاي خرد و كلان بشمار مي آيند.
اين سري از دوربين مداربسته هايك ويژن، با بهره گيري از فناوري هاي نوين در صنعت نظارت تصويري همانند 3DDNR، BLC، DWDR و .. تصاويري با كيفيت و وضوح بالا به كاربران خود ارائه مي دهند.

نمايندگي هايك ويژن
علاوه بر اين در مقايسه با دوربين مداربسته تحت شبكه و آنالوگ موجود در بازار، سري كارامد EXIR هايك ويژن، پيشرفته ترين سطح از مراقبت در شب را با بالاترين سطح روشنگري در تاريكي مطلق، هم در فضاهاي داخلي و هم خارجي، در دسترس كاربران خود قرار مي دهد.

همكاري هايك ويژن با OSRAM آلمان
شركت اسرام با بيش از صد سال سابقه در زمينه توليد لامپ و ساير سيستم هاي روشنايي و فعاليت در بيش از 140 كشور جهان، بعنوان بزرگترين و برترين توليدكننده سيستم هاي نورپردازي در جهان شناخته مي شود.
به دليل كيفيت شناخته شده LED هاي ساخت اسرام در جهان، شركت هايك ويژن نيز تمامي LEDهاي مورد نياز خود را از اين كمپاني اروپايي تامين مي نمايد. با بهره گيري از LED هاي سري Dragon اسرام، هايك ويژن دامنه برد IR دوربين هاي خود را تا 120 متر نيز ارتقا داده است كه اين امر منجر به بهبود چشمگير كيفيت تصويربرداري در هنگام شب گرديده است.

از جمله مزاياي فناوري پيشرفته دوربين مداربسته EXIR مي توان به موارد زير اشاره نمود:
منبع نور بسيار كارامد و LED با توان نوري بسيار پيشرفته
با استفاده از جديدترين فناوري انتشار نور، راندمان اين سري از دوربين مداربسته هايك ويژن به ميزان 30 % نسبت به سايرLED هاي موجود در بازار افزايش پيدا كرده است. علاوه بر اين با فراهم آوردن توان نوري بالاتر، امكان افزايش طول برد IR تا 50 متر نيز فراهم آورده شده است.

عدسي اختراعي هايك ويژن براي پخش مستطيلي شكل نور IR
به منظور بيشترين استفاده از نور IR در LED، هايك ويژن اين امكان را در دوربين مداربسته خود ايجاد نموده تا نور LED را در شكل مستطيلي متناسب با اندازه معمولي صفحه نمايش (4:3 يا 16:9) توليد نمايند. بعلاوه اين امر منجر به كاهش آلودگي نوري نيز گرديده است.

يكنواختي نور مادون قرمز در تمامي نقاط تصاوير
فن آوري EXIR هايك ويژن در سري دوربين مداربسته EXIR امكان يكنواختي روشنايي نورIR را در تمامي نقاط تصوير فراهم مي آورد. اين امر، مسائل و مشكلات لنز هاي LED قديمي را از جمله روشنايي زياد در مركز و يا نواحي تيره تر در گوشه هاي تصاوير را از بين برده است.

علاوه بر ويژگي هاي فوق الذكر، طول عمر بيشتر، مصرف برق كمتر و مقاومت در شرايط آب و هوايي سخت (داراي درجه IP66)، از ديگر مزاياي اين سري از دوربين مداربسته هايك ويژن مي باشد.

  1. بهترين دوربين مداربسته
  2. دوربين مداربسته چيست؟
  3. تجهيزات دوربين مداربسته
  4. انواع دوربين مدار بسته
  5. بهترين دوربين مدار بسته
  6. دوربين مدار بسته
  7. قيمت دوربين مدار بسته
  8. خريد دوربين مدار بسته
  9. نصب دوربين مداربسته

10.  هايك ويژن

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.